Skip to content

Screenfluence

Beschrijving

In samenwerking met RTL Belgium & Stellar heeft IP Belgium Screenfluence opgericht.
Doel: het optimaliseren van samenwerkingen tussen merken en invloedrijke RTL-figuren op sociale netwerken – Screenfluencers.

Screenfluencers houden het midden tussen publieke figuren en Mid-Tier Influencers, ze genieten van een bijzondere status en hebben een unieke invloed in België. Mid-Tier Influencers bieden een perfecte balans tussen zichtbaarheid, betrokkenheid, vertrouwen binnen hun community’s en redelijke kostprijs. De troef van onze Screenfluencers: hun overwegend Belgisch publiek waarmee ze een sterke en authentieke relatie hebben opgebouwd, waardoor u gegarandeerd uw doelgroep effectief bereikt. Bovendien maakt de aanwezigheid van Screenfluencers op traditionele media Cross Media-campagnes en een bereik mogelijk die geen enkele andere influencer u kan bieden.

Screenfluence mikt duidelijk op authentieke, langdurige en coherente campagnes voor zowel het partnermerk als de Screenfluencer. Dankzij de Stellar-tool kunnen we de authenticiteit garanderen van de accounts waarmee we samenwerken.

Laten we samen een coherent verhaal bouwen tussen het universum van uw product en dat van onze persoonlijkheden … (voorbeeld: Sweet Lemon – Maria Del Rio)

Vraag gerust naar de Media Kits van onze Screenfluencers.

Digital

Social media


Meer info nodig?

Julie Mordant

Sales Director