Skip to content

Beschrijving

IP Belgium stelt u zijn inventarissen en zijn data ter beschikking zodat u uw campagnes beter kunt richten.

IP Belgium verruimt uw mogelijkheden tot doelgroepbepaling via tal van bereiksegmenten die zijn samengesteld op basis van onze logingegevens, de gedragingen en handelingen ingezameld op het volledige IP-netwerk en via onboarding in ons Lotame DMP.

Het Arrow-aanbod is beschikbaar voor video-, audio- en displayformats, rechtstreeks aangekocht of in programmatic buying.

1. Targeting solution – 4 beschikbare types van segmenten:

  • socio-demografisch (geslacht, leeftijd, sociale positie, gezinssituatie, koopkracht, opleiding)
  • content lover: segmenten die mikken op mensen die bijvoorbeeld interesse hebben in voetbal, dieren, koken …
  • met koopintentie: segmenten die mikken op mensen die tijdens het jaar verklaard hebben dat ze bijvoorbeeld willen verhuizen, een reis maken …
  • de locatie (provincie, urbanisatie)

Plus seizoensaanbiedingen aansluitend bij de actualiteit en de tijd van het jaar. (Autosalon, Batibouw …)

Custom arrow: het is ook mogelijk om een niet-bestaand segment te maken, op aanvraag. We voeren een enquête uit vóór de
campagne om een specifiek segment te creëren.

Gedetailleerde beschrijving van de segmenten op aanvraag

Na commerciële goedkeuring van IP Belgium onder voorbehoud van de representativiteit van het segment.

2. Retargeting & Remarketing solution : IP Belgium biedt u eveneens oplossingen inzake Retargeting (via website van de adverteerder) en Remarketing (via digitale campagne).

Voorwaarden:

  • Onder voorbehoud van beschikbaarheid van de inventaris.
  • Setup-kosten te voorzien en mark up op impressies.

Digital

Volledige netwerk IP Belgium


Meer info nodig?

Julie Mordant

Sales Director