Skip to content

L’amour est dans le pré

Het veelbesproken, door Sandrine Dans gepresenteerde tv-programma, ‘L’Amour est dans le pré’ keert elk jaar terug bij RTL TVI.

Social Audio on demand

Doe beroep op onze teams om uw merken te integreren in de originele content die op de sociale netwerken van onze merken wordt gepubliceerd.

Podcast tailor-made

Het podcastaanbod op maat bestaat uit het maken van branded podcasts voor adverteerders.

Addressable TV

Addressable TV: de uitgezonden spots verschillen naargelang de segmenten van het publiek in de traditionele televisieflux.

Le meilleur pâtissier

Een spannende bakwedstrijd tussen getalenteerde amateurs, beoordeeld door vriendelijke professionals.

R.O.N. Audio FR

Floating aankoop beschikbaar op alle radio's, webradio's en streamingplatforms die door IP Belgium gecommercialiseerd worden en die zich richten tot Franstalige luisteraars.

Loïc Fou de Cuisine

Loïc is geen chef maar hij is wel gek op koken, al sinds zijn kindertijd! Koken leerde hij door naar de televisie te kijken.

Billboard Adpack

Pack van 100 billboards met een verdeling over de zenders en peak/off peak bepaald door IP Belgium. Mogelijkheid om het aantal billboards aan te passen.

AudioMix Reach South

Een combinatie van zenders in het zuiden van het land met maximaal bereik waarvan de doelgroep 18-54 jaar is.

Drivetime Adpack North

Combineer dekking en herhaling tijdens de spits!

R.O.N. Audio NL

Floating aankoop beschikbaar op alle radio's, webradio's en streamingplatforms die door IP Belgium gecommercialiseerd worden en die richten tot Nederlandstalige luisteraars.

Podcast klassiek

Het klassieke podcastaanbod bestaat uit het dynamisch invoegen van prerolls of midrolls in onze podcastinventaris.