Skip to content

Uitnodiging: Rethinking TV Reach in the digital age

De digitalisering is onstuitbaar en bijzonder impactvol, ook in de reclamesector. Consumenten bereiken is in constante evolutie en de recepten in communicatie en media evolueren mee. In die context heeft VIA besloten om in een whitepaper de huidige en toekomstige ontwikkelingen van TV/Video reclame in kaart te brengen.

IP Belgium en VIA nodigen jullie op 9 december om 16 uur graag uit voor een online webinar.

Op het programma:
• Is advertising heading for an audience crisis?
Verslag van een ronde tafel met internationale tenoren, onlangs door GfK georganiseerd.
• Rethinking TV reach in the digital age
Een presentatie van de belangrijkste topics uit de whitepaper.
• The future: One Connected Video Ecosystem
De nabije toekomst zal heel wat nieuwe mogelijkheden bieden.

De sprekers van dienst zijn Wilfried Celis (Voorzitter VIA), Delphine Van Kerckhove (Sales Director IP Belgium), Wout Dockx (Secretaris Generaal VIA) en Katty Roberfroid (voorzitter Egta).

INSCHRIJVEN