Skip to content

Extra pit voor de telewerkende Nostalgie-luisteraars!

Bundel de krachten met ‘La Sonnette’, het nieuwe spel op Nostalgie dat op bezoek gaat bij de luisteraars thuis.

Voor velen onder ons is telewerken al enkele maanden de norm. Nostalgie heeft besloten om van deze sanitaire maatregel een leuke manier te maken om uw publiek te bereiken!

Het principe van het spel ‘La Sonnette’ is eenvoudig: na registratie per sms wordt een luisteraar geselecteerd en opgebeld. Zodra hij opneemt, begint de chronometer van de presentator te lopen. Hij vraagt dan aan de luisteraar om naar zijn voordeur te gaan en aan te bellen aan zijn eigen huis, zodat iedereen het in de uitzending kan horen… Als de luisteraar daar binnen de 60 seconden in slaagt, wint hij het aangekondigde geschenk, dat achteraf bij hem thuis wordt afgeleverd!

U kunt uw naam aan deze actie verbinden, door middel van een promotiecampagne en een digitale aanwezigheid. Uw product kan ook als prijs worden ingezet, zodat het een centrale plaats in deze campagne verwerft.

Door samen te werken met ‘La Sonnette’ treedt uw merk helemaal op de voorgrond in het dagelijks leven van de luisteraars van een toonaangevend radiostation.

Ontdek ons aanbod door hier te klikken

MEER INFO NODIG?
Séverine Piccoli – spiccoli@ipb.be