Skip to content

Één jaar gratis huur, een niet te missen actie van Nostalgie!

Gedurende twee weken, van 25 oktober tot 5 november, organiseert Nostalgie een actie waarbij één luisteraar een jaar gratis wonen kan winnen. De zender betaalt dan een jaar lang zijn of haar huurgeld of hypothecaire lening.

Het is een actie die de radio tweemaal per jaar herhaalt en waarvoor de luisteraars telkens massaal van de partij zijn: bij iedere editie zijn er meer dan 10 000 deelnemers!

Het principe?

Nostalgie organiseert voor zijn luisteraars dagelijks verschillende keren een geleid bezoek aan het Nostalgiehuis, aan de hand van geluidsfragmenten. Bij iedere kamer van het huis hoort een bepaalde song. De kandidaten moeten dan de artiest of de band raden die achter de titel schuilgaat.

Het spel loopt gedurende twee weken en na afloop kunnen alle luisteraars die hebben meegedaan en gewonnen, aan de grote finale deelnemen en zo proberen een jaar huurgeld te winnen!

Uw zichtbaarheid?

IP biedt adverteerders de kans om de actie te sponsoren als associate partner.

De advertenties van de partner worden tijdens de actie gecontextualiseerd.
Op digitaal vlak en op de radio garandeert IP de zichtbaarheid van de adverteerder via promospots voor het programma, live aankondigingen tijdens de uitzending, via de Facebook-pagina van de zender (bijna 400.000 abonnees) en via een aanwezigheid op de website van de radio.

Ontdek het aanbod

Meer info nodig?

Marjolein Laekeman

Head of Creative Lab