Skip to content

Één jaar gratis huur, een onmisbare actie van Nostalgie!

Gedurende twee weken organiseert Nostalgie een actie waarbij één luisteraar een jaar gratis wonen kan winnen. De zender betaalt dan een jaar lang zijn of haar huurgeld of hypothecaire lening.

Het is een actie die de radio tweemaal per jaar herhaalt en waarvoor de luisteraars telkens massaal van de partij zijn: bij iedere editie zijn er meer dan 10 000 deelnemers!

Het principe? Nostalgie organiseert voor zijn luisteraars dagelijks verschillende keren een geleid bezoek aan het Nostalgiehuis. Bij iedere kamer van het huis hoort een bepaalde song. De kandidaten moeten dan de artiest of de band raden die achter de titel schuilgaat.

Het spel loopt gedurende twee weken en na afloop kunnen alle luisteraars die hebben meegedaan en gewonnen, aan de grote finale deelnemen en zo proberen een jaar huurgeld te winnen!

IP Belgium biedt uw merk de mogelijkheid om de actie te sponsoren als geassocieerd partner. De actie zal dus op de meeste media co-branded zijn. Op het gebied van digital en radio garandeert IP Belgium de zichtbaarheid van de adverteerder via promospots, live-aankondigingen tijdens de uitzending, de Facebook-pagina van de zender (bijna 300.000 abonnees) en een aanwezigheid op de website van de radio.

Ontdek het aanbod

Meer info nodig?

Séverine Piccoli

Senior Creative Solutions Account Manager