Skip to content

Breakfast Time, de podcast ter ere van 30 jaar Bel RTL

Ter gelegenheid van het 30-jarig bestaan van Bel RTL heeft de beroemde radiozender de krachten gebundeld met het tijdschrift Media Marketing en een reeks podcasts gecreëerd die gewijd zijn aan audio-creativiteit.

Ter gelegenheid van het 30-jarig bestaan van Bel RTL heeft de beroemde radiozender de krachten gebundeld met het tijdschrift Media Marketing en een reeks podcasts gecreëerd die gewijd zijn aan audio-creativiteit.

Op 2 september zal het precies 30 jaar geleden zijn dat Bel RTL boven de doopvont werd gehouden. Naar aanleiding van dit evenement brengen Bel RTL en Media Marketing de podcast Breakfast Time, waarin we achter de schermen van de radio kijken en radioreclame onder de loep nemen.

Gastheer Christophe Deborsu (RTL TVI) nodigt verschillende bekende gezichten uit die de geheimen van hun succes uit de doeken komen doen. Onder hen Dries De Bruyn, Creative Director van LDV United, het bureau dat sinds 2015 verantwoordelijk is voor de bekende spots van het merk Devos & Lemmens, maar ook Jens Mortier, Voorzitter van Creative Belgium.

Vanaf 2 september wordt elke werkdag een nieuwe Breakfast Time podcast uitgezonden op de site van Media Marketing: www.mm.be. Luister ernaar waar en wanneer u maar wilt.